آزاده نزادیم که آزاد بمیریم

خرید بک لینک
درهرکجا که باشیم درهرنقطه ازاین جهان گاه اسیریم اسیره خود آنجایی که خود رامالک هرچیز هرکس نشویم میتوانیم آزادانه زندگی کنیم مثال چرا نمیتونیم کسی رو که دوسش داشتیم ازیادببریم یا نه چرابخاطرش زجرمیکشیم چون خودمون رو مالکش میدونیم دوستان خوبم مالک وصاحب هرچیز وهرکس فقط خداونده ما ازخودچیزی نداریم تمام داشته ها مال خداونده پس نیازنیست باعث آزارخودمون باشیم .این فقط نظروعقیده ی منه.

احمدعامری پور...

ما را در سایت احمدعامری پور دنبال می‌کنید

برچسب: آزاده نزادیم که آزاد بمیریم, نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:52

صفحه بندی